ورزش

سوال روز؛ چرا گاریدو به یاسین سلمانی بازی نمی‌دهد؟

سوال روز؛ چرا گاریدو به یاسین سلمانی بازی نمی‌دهد؟

به گزارش خبرورزشی، باز هم مثل هفته‌های قبل برخی ار رسانه‌ها از ترکیب احتمالی پرسپولیس رونمایی کرده و نسبت به منابع مختلف خبری که در داخل تیم دارند، نفرات مورد نظر گاریدو را تحت عنوان ترکیب احتمالی پرسپولیس را لیست کرده اند.

جالب اینجاست که در تمام این ترکیب‌ها هم خبری از یاسین سلمانی نیست و این هافبک تازه از مصدومیت برگشته همچنان جایی در ترکیب اصلی مربی تازه وارد اسپانیایی ندارد. آن هم در شرایطی که یاسین یکی از بازیکنان محبوب و مورد علاقه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی است و از همان هفته اول که با تشخیص گاریدو از لیست خارج و سکونشین شد، این سوال برای هواداران مطرح شد که چرا این بازیکن در ترکیب حضور ندارد.

در بازی دوم مقابل تراکتور اگرچه یاسین به لیست و نیمکت برگشت اما باز هم جایی در ترکیب اصلی نداشت و اخراج سروش رفیعی نیز مزید برعلت شد تا احتمال حضور او در ترکیب به عنوان بازیکن دخیره هم از بین برود.

برخی از هواداران دوست داشتند در بازی امروز مقابل فولاد، یاسین سلمانی به عنوان جانشین سروش رفیعی در ترکیب اصلی حاضر باشد اما باز هم در ترکیب احتمالی رسانه‌ها خبری از یاسین سلمانی نیست تا حالا این موضوع به یک سوال بزرگ برای هواداران پرسپولیس تبدیل شود.

هرچند که احتمال می‌رود گاریدو خلاف تمام پیش بینی‌هایی که در مورد ترکیب احتمالی انجام شده به سلمانی بازی دهد اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید این سوال را از گاردیو مطرح کرد که علت بازی ندادن او به یاسین سلمانی چیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا